Monday, April 22, 2013

Down to 99... Hmmmm

So I am back to 99 followers LOL... aye that was short lived.

Sunday I ended up turning Henry out and cleaning the WHOLE house and doing ALL the laundry. It sucked but needed to get done.





 Hack tonight, lesson tomorrow, off Wednesday, lesson Thursday and IDK about Friday and Saturday.

Lastly... I saw some LOVELY bracelets that I would love to own, so I sent the links to my hubby. Mothers day is coming up so I thought it was a perfect timing, here's to hoping he remembers :) I would like them in white, black or pink...



BELMONT BRACELET (5 color choices) - product images  of
http://www.pinklette.com/
DERBY BRACELET (5 color choices) - product images  of
http://www.pinklette.com/

30 comments:

  1. Strange. Wonder who it was.

    Pinklette has some cool stuff.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I am in love with lots of their stuff.. just need to become rich now :)

      Yeah no idea who... funny how i had a contest and them BAM am back to 99, oh well!

      Delete
  2. Bummer about the loss. Funny enough Natalie posted about those bracelets a few days ago - http://the-walker-chronicles.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep that is where I saw them... and Pintrest :)

      I think it's funny that i am at 99... maybe another contest at 101? lol :)

      Delete
  3. love that orange wrap bracelet!! I better put in a hint too :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep so cute and they have other colors! :)

      Delete
  4. Have another contest for when you hit 100 again! JK...sorta. Remember how you didn't know who #100 was?? Maybe it was a blogspot fail?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe!

      Another contest at 101? then i know im at 100 at least lol :)

      Delete
  5. Lost one recently too... it may well be a blogger screw up. Cute bracelets :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. weird!

      I think we all need a bracelet! :)

      Delete
  6. I have the Belmont in Green- loooooove it!

    ReplyDelete
  7. My subscribers bounce around a lot, but I think it's because I'm on Wordpress. Love the bracelets!

    ReplyDelete
  8. That sucks about going back to 99 followers.
    Love the bracelets.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah it's no big deal, just funny how it happened after the contest :)

      Delete
  9. LOVE the bracelets. Pinning now!

    ReplyDelete
  10. You're back up to 100! *dance*
    Love the bracelets also, hope Hubby & B get the hint for Mother's day! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol blogger cant decide! :)

      I hope they get the hint too!

      Delete
  11. I wish I had a reason to make someone buy me those bracelets! But my birthday isn't until August!

    In a way, it's kind of funny that you're back down to 99, lol. Their loss anyway!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol someone is messing with us all!

      Delete
  12. Cute!

    You can count me as your 100th follower since I'm not using blogger.

    ReplyDelete
  13. I just followed and it says I was the 100th. :) Hahaha!
    Kalin from Sittinginthesaddle.blogspot.com

    ReplyDelete

Henry and I love to hear from you guys! Leave us comments!!! :)